slider

Trening narciarski jako klucz do podtrzymania dobrej kondycji w zimie.

0

W okresie zimowym myślimy głównie o tym aby spędzać czas w przytulnym domu i nie opuszczać go bez większej potrzeby. W mgnieniu oka rzucamy dotychczasowy indywidualny plan treningu na siłowni, chłód odciąga od biegania, a fitness ćwiczenia w domu przez cały czas przekładamy na kolejny miesiąc. Naokoło słychać wymówki: to ten szybko zapadający zmrok oraz mróz popychają do leniuchowania…

Nie ulegaj zimowej depresji! Połącz rozrywkę z wysiłkiem zjeżdżając na nartach. Spędzisz przyjemnie czas daleko od gwaru samochodów, w towarzystwie dobrych przyjaciół. Zapewnisz sobie dużo przyjemności i nawet nie spostrzeżesz, że ćwiczysz. Jeśli dotąd nie jeździłeś nigdy na nartach i nie chcesz skończyć z kontuzją, to kilka dni przed wyprawą przejdź trening dla początkujących narciarzy. Przygotuje on właściwe partie mięśniowe do wysiłku , a również wzmocni Twoją sprawność fizyczną. Teraz przed Tobą już wyłącznie rozrywka!

polecamy
lubrykanty sklep

Zjeżdżając na śnieżnych stokach pozbędziesz się bardzo wielu kalorii. Jazda na nartach angażuje wszystkie partie mięśniowe, aczkolwiek to uda oraz pośladki wykonują najwięcej pracy. Myślę, że w tym momencie Panie , które czytają ten wpis zaciekawiły się tą formą treningu. Przecież to przede wszystkim one wykonują ćwiczenia na uda czy starają się schudnąć z nóg. Ponadto, jeżdżąc zaledwie parę godzin na nartach dotlenisz się , a także poprawisz własną koordynację ruchową. Krótki zimowy odpoczynek narciarski będzie dla Twojego organizmu jak zastrzyk energii. Wrócisz radosny i chętny do podejmowania nowych wyzwań.

Nie próbuj się wykręcać, konieczne wyposażenie bez problemu możesz pożyczyć, natomiast parę dni urlopu wypoczynkowego do wzięcia również na pewno się znajdzie. Nie odkładaj na bok aktywności fizycznej, kiedy za oknem pada śnieg bo na dobrą sprawę można bardzo dobrze wykorzystać ten fakt.